Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2009

Οι νέοι ποδηλατόδρομοι στην Αλεξανδρούπολη

Ο Δήμος Αλεξανδρούπολης κάνει μια φιλότιμη προσπάθεια για να αναπτύξει ένα δίκτυο ποδηλατοδρόμων Το κάνει όμως πρόχειρα και με άκομψο τρόπο. Που έγκειται η προχειρότητα; Κατ’αρχήν το δίκτυο επί χάρτου δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα. Στην άνοδο δημιουργήθηκε ποδηλατόδρομος μόνο από το καπή και πάνω. Στην δε εθνικής αντίστασης ο ποδηλατόδρομος έχει πλάτος 1μ στην καλύτερη περίπτωση και συχνά διακόπτεται από στύλους της ΔΕΗ και από δέντρα!!!! Δεν είναι καν οριοθετημένος.
Αυτό όμως που με ενοχλεί είναι η διαφήμιση που υπάρχει για το έργο αυτό, λιγότερο από ένα χρόνο πριν τις δημοτικές εκλογές. Στην τηλεοπτική διαφήμιση παρουσιάζονται 3 τμήματα του δικτύου που επαναλαμβάνονται συνεχώς στο πλάνο και δεν έχουν συνολικό μήκος πάνω από 300 μέτρα. Βεβαίως στην λήψη δεν φαίνονται τα δέντρα και οι στύλοι που διακόπτουν τον ποδηλατόδρομο λίγα μέτρα παραπέρα. Επίσης υπήρξαν φάκελοι με διαφημιστικό υλικό που διανεμήθηκαν σε σπίτια για μια ομιλία για το θέμα αυτό. Πολιτική εκμετάλλευση με τα λεφτά του Δήμου νομίζω. Ή κάνω λάθος κ. δήμαρχε; Ποιος πληρώνει για την διαφήμιση αυτή; Η Δημοτική παράταξη, ή ο Δήμος;

1 σχόλιο:

  1. Στις ελληνικές πόλεις δυστυχώς δεν υπήρχε ποτέ σχεδιασμός για ποδηλατόδρομους.
    Εννοώ, από την ίδρυση των πόλεων ή στις σοβαρές πολεοδομικές αναθεωρήσεις των σχεδίων πόλεων.
    Κρίμα διότι, το ποδήλατο είναι πιο παλιό μέσο μετακίνησης από το αυτοκίνητο και θα έπρεπε να αποτελεί κριτήριο σχεδιασμού αστικών δρόμων και πεζοδρομίων.
    Δυστυχώς πολλές προσπάθειες δημιουργίας ποδηλατόδρομων εκ των υστέρων, θα αποτελούν ημίμετρα. Νομίζω ότι απαιτούνται γενναίες και δύσκολες πολιτικές αποφάσεις, το ιδανικότερο με σύμπλευση συμπολίτευσης-αντιπολίτευσης για να υπάρχει στρατηγικός σχεδιασμός δημιουργίας ποδηλατόδρομων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή